Πολιτική επιστροφών

ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα tsomidiseshop.gr έχουν όλα προδιαγραφές σύμφωνα με τα διεθνή στάνταρτ, προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετήσουν πελάτες από όλα τα μέρη της Ευρώπης.
H tsomidiseshop.gr  κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/ αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 2447 477 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 7 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής τους.
Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων, παρά μόνη η ανταλλαγή τους με άλλο προϊόν. Για τα εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή χρημάτων. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και κατάσταση.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 7 ημερών και εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, δηλαδή χωρίς να έχουν ζημιές ή να έχουν καταστραφεί και χωρίς να έχει αφαιρεθεί η ετικέτα ασφαλείας. Επίσης θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία και να φέρουν την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Τα έξοδα επιστροφής και οι τελωνειακές χρεώσεις επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Ο πελάτης θα πρέπει να διασφαλίσει την ασφαλή επιστροφή των προϊόντων και ότι θα φτάσει στα γραφεία μας στην αρχική τους κατάσταση. Παράλληλα, θα προτείναμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολών για την επιστροφή των προϊόντων σας, η οποία να διαθέτει υπηρεσία ανίχνευσης των αποστολών της, ώστε να μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε που βρίσκεται η επιστροφή σας και εάν έχει παραδοθεί στα γραφεία μας.

Οι επιστροφές θα γίνονται στη διεύθυνση: ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΕΔΕ 3 ΑΧΑΡΝΑΙ, Τ.Κ 13675

Εάν ένα προϊόν επιστραφεί επειδή ο πελάτης αρνήθηκε να πληρώσει τα έξοδα εισαγωγής ή των δασμών του, η εταιρεία μας θα ζητήσει από τον πελάτη να καταβάλει τα έξοδα που επιβαρύνουν την εταιρεία μας για την επιστροφή του στα γραφεία μας.
Σημαντική ενημέρωση: Μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων, επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγές στις ειδικές παραγγελίες μόνο εάν αυτές είναι ελαττωματικές ή κατεστραμμένες κατά την παράδοσης τους.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210 2447 477

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
H επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αρχικό τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας, δηλαδή στην πιστωτική/ χρεωστική σας κάρτα ή στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε την παραγγελία σας.
Οι χρεώσεις για την αποστολή ή την ασφάλιση των προϊόντων σας δεν επιστρέφονται, και αυτές θα αφαιρεθούν από το λογαριασμό ή την πιστωτική σας κάρτα σε περίπτωση επιστροφής ενός ή όλων των προϊόντων που έχετε παραγγείλει.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
H επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αρχικό τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας, δηλαδή στην πιστωτική/ χρεωστική σας κάρτα ή στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε την παραγγελία σας.
Οι χρεώσεις για την αποστολή ή την ασφάλιση των προϊόντων σας δεν επιστρέφονται, και αυτές θα αφαιρεθούν από το λογαριασμό ή την πιστωτική σας κάρτα σε περίπτωση επιστροφής ενός ή όλων των προϊόντων που έχετε παραγγείλει.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2447 477 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να μας καλέσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2447 477 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.